your mail

Przemyslaw Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Czw, 16 Lis 2006, 10:12:25 GMT

On 10:45 Thu 16 Nov     , Łukasz wrote:
>    A to całkiem możliwe że jestem oporny na pomoc ;-)
I na sugestie dotyczace postowania. Blagam! Wez je pod uwage kiedy/jesli
bedziesz pisal kolejnego maila. Teraz nie dosc, ze zalozyles kolejny
watek to jeszcze bez tematu :-/
>    Ubuntu mam
>    [1]http://ftp.vectranet.pl/ubuntu-releases/edgy/ubuntu-6.10-desktop-amd64.iso
A probowales sciagnac ubuntu-6.10-alternative-amd64.iso tak jak Ci
sugerowalem kilka postow wczesniej?
>    "Bo pewnie pozostawiłeś zaznaczone formatowanie partycji." No właśnie
>    NIE  :-/
Nie takie sa chyba ogolne zasady cytowania?
>    A tak poza tym to `nie idzie' zamontować żadnego dysku FAT32 czy NTFS
>    L i nie wiem jak wobec tego zainstalować stery do sprzętu dla Ubunciaka
Nie mozna zamontowac juz po instalacji? A utworzenie odpowiednich
podkatalogow w katalogu /media oraz komenda 'sudo mount -t vfat
/dev/hdaX /media/katalog' nic nie daje?