Hello world!

Tomasz Bakiera tbakiera w interia.pl
Nie, 5 Lis 2006, 22:35:02 GMT

> No to akurat nie jest tak do konca prawda. Z D-Linkami mialem niemile
> przezycia i polecilbym upgrade firmware'u. W moim przypadku pomoglo na
> rozlaczenia, znikanie sieci i zwisy sprzetu :)
>
> Oczywiscie najlepszym (ale nie najtanszym) rozwiazaniem jest wymiana sprzetu
> na cos lepszego niz D-Link ;)

He, he. Dwóch polaków - trzy opinie :-)
Ja używam różnych sprzętów D-Linka od około trzech lat
i akurat nie miałem większych problemów (jak na razie)
wg mnie jest to sprzęt średniej jakości, tzn. produkuje
go firma specjalizująca się w osprzęcie sieciowym, a nie
firma która przesiadła się z produkcji musztardy bo zmieniła
się koniunktura.

IMHO sprzęt warty swojej ceny, która odpowiada jakości.

--
T.Bakiera

Jestes kierowca? To poczytaj! >>> http://link.interia.pl/f199e