Hello world!

pzonik w gmail.com pzonik w gmail.com
Sob, 4 Lis 2006, 16:07:50 GMT

Tak chodzi o WiFi, czasami instaluję i konfiguruję ludziom na ich
życzenie ubuntu ('filozofia ubuntu'), i tak parę dni temu instalowałem
kuzynowi na laptopie ubuntu, którego jeszcze nie skonfigurowałem,
zdziwiło mnie to, że na identycznej konfiguracji sprzętowej Dapper
zawsze wykrywa automatycznie kartę, a na Edgym nie. Niedługo wybiorę się
do niego aby doinstalować software, to pobawię się siecią (u siebie mam
zwyczajną kablową - kuzyn ma zawsze różne nowinki).

Jaki ma soft ? Windows CE ?