Hello world!

Tomasz Bakiera tbakiera w interia.pl
Sob, 4 Lis 2006, 09:04:30 GMT

Dnia 04-11-2006, sob o godzinie 09:56 +0100, Tomasz Bakiera napisał(a):
> Na drugim omputerze gdzie był upgrade z Dappera, też wszystko
> o.k. Moje domniemanie, to to że albo uszkodzony sprzęt, albo coś
> nie tak instalowane.

Aha, no i mój Palm współpracuje jakby lepiej z programem
Evolution (poprzez Gnome Pilot) wcześniej miałem czasami
pady systemu na Palmie w trakcie synchronizacji (od czasu do czasu).
Teraz od upgrade to sobie nie przypominam aby coś takiego było.
A byłem przerażony, bo na którymś RC albo becie to w ogóle
nie mogłem synchronizować.

--
T.Bakiera

Jestes kierowca? To poczytaj! >>> http://link.interia.pl/f199e