Hello world!

Tomasz Bakiera tbakiera w interia.pl
Sob, 4 Lis 2006, 08:56:10 GMT

Dnia 03-11-2006, pią o godzinie 13:53 +0100, Bartosz 'offtza' Gogel
napisał(a):

> Niestety napotkał na niespodziewany problem z mozillą i mozilla-firefox,
> otóż obie przeglądarki wywalały mu się
> w momencie kiedy dochodziło do konieczności załadowania libflash.so,
> pociągnięcie paczki z adobe (flash player 7, 9beta),
> zainstalowanie poprzez firefox plugin, jak również z paczki nie zdało
> rezultatu. Przeglądarki wywalały się rzucając
> jakimś exception.
> Czy ktoś z Was miał podobny problem, czy oczywiście mój znajomy coś
> zepsuł u siebie. Jak u Was to działa?

Mam Ubuntu Edgy-Eft (to z Gnome) i plugin do Firefoxa 2.0 działa
jak trzeba, oczywiście instalowałem go przez
sudo apt-get install flashplugin-nonfree

Na drugim omputerze gdzie był upgrade z Dappera, też wszystko
o.k. Moje domniemanie, to to że albo uszkodzony sprzęt, albo coś
nie tak instalowane.

--
Tomasz Bakiera

Jestes kierowca? To poczytaj! >>> http://link.interia.pl/f199e