problem z uruchomieniem

Wit Wilinski madman w linux.bydg.org
Śro, 1 Lut 2006, 21:05:09 GMT

On Wednesday 01 February 2006 21:39, Krzysztof Walo wrote:

> Zamień te linijki na:
> /dev/hdd        /media/cdrom0   ro,udf,iso9660 user,noauto     0       0
> /dev/hdc        /media/cdrom1   ro,udf,iso9660 user,noauto     0       0
> Napędy cdrom są z reguły montowane tylko do odczytu.

> Może jak poprawisz to z cdromem, zniknie błąd w 15 wersie. Co do ntfs'a
Watpie - nie ma to zadnej roznicy dla mount. Poza tym, tak jak napisales
powyzej, 'ro' staje sie typem systemu plikow - powstaje kolejny blad, ktorego
przedtem nie bylo ;)

proponuje man fstab:
# See the manpage fstab(5) for more information.

--
[ JID: madman w jabber.autocom.pl ] [ Mobile: +4561868836 ]