problem z uruchomieniem

Krzysztof Walo kwalo w o2.pl
Śro, 1 Lut 2006, 20:39:15 GMT

Waldemar Howil wrote:
> /dev/hdd        /media/cdrom0   udf,iso9660 user,noauto     0       0
> /dev/hdc        /media/cdrom1   udf,iso9660 user,noauto     0       0

Zamień te linijki na:
/dev/hdd        /media/cdrom0   ro,udf,iso9660 user,noauto     0       0
/dev/hdc        /media/cdrom1   ro,udf,iso9660 user,noauto     0       0
Napędy cdrom są z reguły montowane tylko do odczytu.

> Co ciekawe pokazuje mi też błąd w 15 wersie.
Może jak poprawisz to z cdromem, zniknie błąd w 15 wersie. Co do ntfs'a
- Spróbuj najpierw montować z opcjami user,defaults. Potem po kolei
dokładaj opcje. Zanim jakąś dołożysz, sprawdź, czy istnieje w opcjach
ntfs'a. Opcje są dostępne w man ntfs, ale to już chyba wiesz :P

Pozdrawiam,
Krzysiek