sqlite

CoSTa costa w people.pl
Pią, 4 Lis 2005, 11:46:08 CST

Dnia piątek, 4 listopada 2005 08:28, Michał Słaby napisał(a):

> Eee, bo najlepiej to kupić książkę, która 1. nie ma w tytule słów
> "przewodnik", "dla opornych", "w 24 godziny", 2. ma dużo grafów. Na
> obrazkach uczy się najłatwiej. Btw, zorganizuj sobie DBDesignera. To
> jest produkt (chyba) Borlanda, działa z QT. Bardzo przyjemnie
> wizualizuje się w nim relacje.

no kurczę wydaje mi się, że wydałem kasę na rzecz chyba w miarę przystępną (z
założenia) i napisaną przez ludzi dla ludzi. o'reilly ma ponoć markę. i
zapewne jest to rzecz przystępna i w ogóle. tyle że mój próg oporności został
przekroczony :)

> PS. W razie dalszych problemów możesz napisać bezpośrednio.

ok, dzięki za zainteresowanie.

--
CoSTa/marsmellow
costa(at)kofeina.net | http://costa.kofeina.net