Jaki runlevel odpowiedni do apt-get upgrade ? CD...

mariuchi mariuchi w wp.pl
Wto, 16 Sie 2005, 18:40:18 CDT

Michal Skrzypek napisał(a):

>    To się nazywa po prostu pech. Linux zawiesił się akurat w takim
>momencie, że system plików pozostał w totalnej rozbiórce... o ile nie
>pomoże naprawa z jakiegoś rescue cd (chyba nawet Ubuntu Hoary LiveCD ma
>odpowiednie do tego narzędzia, jeśli nie, to Knoppix z pewnością),
>reinstalacja murowana.

fsck pomogło :)

>    Jeszcze takie coś: zamiast "apt-get upgrade" polecam
>"apt-get dist-upgrade". Jest nieco mądrzejsze :) (w synapticu opcja ta
>nazywa się "inteligentna aktualizacja").

Wielkie dzięki za cenne uwagi. System jest już na chodzie, ale o dziwo
sam się dopomina
o apt-get dist-upgade i w dodatku chce pobierać aż 250MB pakietów mimo tego
że przy upgrade pobrał ponad 100MB. Konkretnie mówi przy jakimkolwiek
upgrade,
że nie może wszystkiego zupgradeować dopóki nie zrobię dist-upgrade.
Nie znam się co prawda ale przecież nie przechodzę z Hoarego na
Breezego, tylko
aktualizuję już Breezego. Dlaczego to się w takim razie nazywa DIST-upgrade?
Chyba po prostu ze wzgledu na duze zmiany w calym systemie od czasu Colony2.

pozdrawiam, Mariusz K