(brak tematu)

Maciej Chojnacki byte w byte.livenet.pl
Nie, 31 Lip 2005, 14:28:01 CDT

Dnia 31-07-2005, nie o godzinie 21:21 +0200, Wit Wilinski napisał(a):

>  > Raczej monitor nie ma  wplywu na instalacje, bo Hoary ma instalator
>  tekstowy. Jezeli chodzi o  konfiguracje Xorg, mozna zawsze zrobic
>  dpkg-reconfigure xserver-xorg i  wybrac zadane opcje. Standardowo
>  serwer Xorg stara sie wybrac  najwyzsze mozliwe czestotliwosci
>  (pytajac uprzednio monitor) wiec nie  powinno byc (teoretycznie) tego
>  problemu ;)
>
> Jednym slowem, dpkg-reconfigure xserver-xorg

Dokładnie, tyle że ja zwątpiłem bo "w Mardaku można było, rozpoczynając
instalację, wpisać częstotliwość i rozdzielczość z jaką chce się przejść
przez proces". Przez "proces" rozumiem instalację a instalator
standardowo i tak jedzie na bezpiecznych ustawieniach, więc gdzie tu
problem? :)

Problemem może być późniejsza praca z systemem, ale to już nie ten
"proces".

--
Maciek
http://pl.ubuntuguide.org