(brak tematu)

Wit Wilinski madman w linux.bydg.org
Nie, 31 Lip 2005, 14:21:07 CDT

On Sun, 31 Jul 2005 21:05:29 +0200
Maciej Chojnacki <byte w byte.livenet.pl> wrote:

> Znaczy jak? W ogóle nie może zainstalować?

Raczej monitor nie ma wplywu na instalacje, bo Hoary ma instalator tekstowy. Jezeli chodzi o konfiguracje Xorg, mozna zawsze zrobic dpkg-reconfigure xserver-xorg i wybrac zadane opcje. Standardowo serwer Xorg stara sie wybrac najwyzsze mozliwe czestotliwosci (pytajac uprzednio monitor) wiec nie powinno byc (teoretycznie) tego problemu ;)

Jednym slowem, dpkg-reconfigure xserver-xorg

--
[ JID: madman w jabber.autocom.pl ] [ http://madman.2ya.com ]