Thunderbird i kodowanie siga

Shot - Piotr Szotkowski shot w hot.pl
Czw, 28 Lip 2005, 02:48:46 CDT

Hej.

Łukasz Łazarecki:

> Mam gentoo :-)

> Jakos nie jestem przekonany do tego UTF.

A to tak. Koledze z Gentoo UTF-8 też jakoś nie za bardzo hulał.

> Wlasnie to rozwiazanie nie dziala. Gdzies wyczytalem, ze zmienna
> LC_ALL nadpisuje wszystkie inne LC_* w ustawieniach locali.

O, faktycznie. No to LC_ALL=pl_PL, LC_MESSAGES=en_US, LC_ALL=. I działa.

Pozdrav
-- Shot i jego en_GB.UTF-8
--
> What's the definition of a Creationist, anyway?
People who think anything complicated must have been created by an alpha male.
                      -- Gene Ward Smith and Wayne Throop, rec.arts.sf.written
========================= http://shot.pl/wycinki/ === http://shot.pl/1/125/ ===