Zobaczcie to

Łukasz Łazarecki b005t3r w tlen.pl
Pon, 25 Lip 2005, 13:47:02 CDT

> Jeśli tylko zapłaci za tłoczenie, to niech zarabia do woli.

Tak czytam juz trzydziestego chyba mejla na ten temat i tez nie wiem przez
co sie niektorzy tak bardzo zdenerwowali. Ktos znalazl sposob na zarobeinie
50 zl nie robiac przy tym nikomu nic zlego, to niech ma te 50 zl. Nie wiem
czy to do konca uczciwe brac kase za nic, ale to juz chyba problem
sprzedajacego.

A pozytywna strona calego moze (moglo) naprawde byc to, ze przyczyni(loby)
sie ono do popularyzacji tej dystrybucji.

--
"Oh, so they have internet on computers now"
                          -- Homer J. Simpson

Pozdrawiam
Lukasz Lazarecki

b005t3r w tlen.pl