Żyje! Ale co to za życie (aka. mamy coś wreszcie)

Andrzej K. Appelt aappelt w neostrada.pl
Nie, 10 Lip 2005, 16:30:19 CDT

Emil Oppeln-Bronikowski napisał(a):

>  Witajcie! Wielu już pewnie się cieszyło, że trafił mnie szlag i
> wreszcie będzie można zająć się czymś fajnym. Przyznaje, że szlag
> trafił mnie w czasie mojej nieobecności na liście parokrotnie, ale
> nigdy terminalnie. Nie próbowałem się też jeszcze powiesić na skrętce,
> choć pewnie urwałaby się pod moim ciężarem.
>
>  Dobra, co to ja chciałem? Acha. Dać Wam link i możliwość skopania mnie
> przy okazji.
>
>  Może powinienem poszukać szczęścia w marketingu? Oferta jest całkiem całkiem.
> Takie sadomoasochistyczne dwa-w-jednym.
>
> http://bronikowski.com/?menu=single&id=87

Tak sobie myślę, że na podstronie "O Ubuntu" można spokojnie, na
początek, umieścić przetłumaczone "About Ubuntu" i "Philosophy"
(pozdrowienia dla Macieja Chojnackiego :-) ). Prawdę mówiąc po zmianach
na wiki to trochę można się polskiej dokumentacji naszukać.
Druga sprawa, to myślę, że koniecznie musi się znaleźć miejsce dla
Kodeksu Postępowania - bo to naprawdę unikalny i mądry dokument :-) .

Andrzej K. "rraven" Appelt  aappelt w neostrada.pl