Żyje! Ale co to za życie (aka. mamy coś wreszcie)

Maciej Chojnacki byte w byte.livenet.pl
Nie, 10 Lip 2005, 00:51:07 CDT

Dnia 10-07-2005, nie o godzinie 05:18 +0200, Emil Oppeln-Bronikowski
napisał(a):
>   Dobra, co to ja chciałem? Acha. Dać Wam link i możliwość skopania mnie
>  przy okazji.
>
>   Może powinienem poszukać szczęścia w marketingu? Oferta jest całkiem całkiem.
>  Takie sadomoasochistyczne dwa-w-jednym.
>
>  http://bronikowski.com/?menu=single&id=87

Dobre. Naprawdę. Bardzo chciałem kopnąć, ale nie bardzo mam w co. No
może sugerowałbym wymianę tego zamyślonego yuppie bo trochę mi to
przypomina strony Microsoftu, na których wszyscy użytkownicy są piękni,
młodzi i bogaci. Do tego uśmiechnięci jak Świadkowie Jehowy (bez
obrazy).

--
Maciek
http://pl.ubuntuguide.org