poczulem się jak w windoze : /

Wit Wilinski madman w linux.bydg.org
Czw, 14 Kwi 2005, 12:41:28 CDT

On Thu, 14 Apr 2005 19:30:19 +0200
Rafal Jedruszek <necui w nic-nac-project.de> wrote:

> Poza tym uzywam recznie kompilowanego jadra (gl. ze wzgledu na
> reiser4).  Pisalem w innym mail'u, ze rowniez miewalem problemy
> ze stabilnoscia.  Pomagaly aktualizacje...
Ok - skoro nie jadro, moja kolejna sugestia. Driver od karty grafiki. Jesli uzywasz binarnego drivera ati, nie ma wiecej co mowic - driver ati zawieszal sie zawsze i pewnie dlugo sie bedzie zawieszal.
Jesli nie ati, tylko te z x.org, proponuje je co jakis czas update'nac z dri.freedesktop.org,
ze snapshotow

--
"Nie lekajmy sie zatem 'wyplynac na glebie' wielkiego oceanu informatyki"
	-- Jan Pawel II