nowy gnome - bzdurne pytanie - menu

Wit Wilinski wit.wilinski w gmail.com
Sob, 2 Kwi 2005, 10:53:51 CST

On Sat, 02 Apr 2005 18:20:31 +0200
Kamil Mętrak <kamet w student.if.pw.edu.pl> wrote:

> Gnome 2.10 powinien mieć jakieś oznaczenie w stylu pre- czy cuś, bo nie
> jest skończony. Został wydany bez paru "dodatków", które nie są jeszcze
> napisane, jak np. wspomniany edytor menu. Właśnie tworzę coś, żeby móc z
> niego korzystać, bo poza brakiem edytora menu to jest to nadal jedno z
> najlepszych środowisk linuxowych. Dla mnie kde nie pasuje, bo mi się po

ze wzgledu na zmiane maszyny na szybsza "zafundowalem sobie" zmiane kombajnu icewm+rox filer na gnome'a. (nie lubie qt/kde, przyjemniej pracuje mi sie w gtk'owych programach;)

Niestety, mocno sie zawiodlem i po paru godzinach podmienilem nautilusa (ktory jak wszystko w gnome 2.10 nie ma praktycznie mozliwosci dostosowania do wymagan userow) na rox-filera (http://rox.sf.net). Nastepnie pod mlotek poszedl metacity - a w szczegolnosci brak mozliwosci wylaczenia przesuwania okien z zawartoscia. Podmienilem go na xfwm4 z XFCE. Praktycznie z gnome'a pozostal mi panel z apletami i zarzadzanie sesja. Ale za to srodowisko dziala duzo przyjemniej :)

Name: nie znany
Type: application/pgp-signature
Size: 189 bytes
Desc: nie znany