nowy gnome - bzdurne pytanie - menu

Kamil Mętrak kamet w student.if.pw.edu.pl
Sob, 2 Kwi 2005, 10:20:31 CST

es_uomikim wrote:
> aha....no to rzeczywiście krok wstecz. a juz zaczynał mi się nawet
> podobać...szybszy, nieco bardziej funkcjonalny momentami...
> zresztą na codzień i tak innego menadżera okien używam...whatever...

Gnome 2.10 powinien mieć jakieś oznaczenie w stylu pre- czy cuś, bo nie
jest skończony. Został wydany bez paru "dodatków", które nie są jeszcze
napisane, jak np. wspomniany edytor menu. Właśnie tworzę coś, żeby móc z
niego korzystać, bo poza brakiem edytora menu to jest to nadal jedno z
najlepszych środowisk linuxowych. Dla mnie kde nie pasuje, bo mi się po
prostu nie podoba. Mam nadzieję, że deweloperzy gnoma szybko to
nadrobią... I jeszcze mam nadzieję, że poprawią helpa, bo tam jak wół
stoi, że w celu edycji menu trzeba w nautilusie otworzyć lokację
applications:///, a nautilus pluje błędami :D

Pozdrawiam
Muzzy