Stopień polonizacji - było Re: " * Starting hotplug subsystem... "

Maciej Rozmus maciejrozmus w poczta.onet.pl
Śro, 30 Mar 2005, 00:54:20 CST

Użytkownik CoSTa/marsmellow napisał:

> [cut]
>
> o, i to mnie przekonało. co prawda nie mam a64 (szkoda :)) ale troszkę
> obawiałem się przechodzić na hoarego oczekując problemów różnej maści czy
> czego tam jeszcze. jak widzę - problemów większych nie ma co cieszy. no i
> bardzo dobrze :)

  Mała uwaga - lepszy nie znaczy idealny - z tego co zdążyłem się
zorientować np w Open Office (1.1.3) jest wiele nieprzetłumaczonych
tekstów podobnie w kilku innych programach (nie podam niestety z pamięci).

  Generalnie wrażenie jest lepsze - angielskie wstawki az tak nie kłują
w oczy ;-)

Maciek