" * Starting hotplug subsystem... "

CoSTa/marsmellow costa w people.pl
Śro, 30 Mar 2005, 00:12:37 CST

Maciej Rozmus <maciejrozmus w poczta.onet.pl> napisał(a):

>   Witam!
>
>   Zainstalowałem Hoarego jakiś tydzień temu (w wersji 64 bitowej dla
> Athlona 64) i jestem mile zaskoczony - co prawda nie miałem czasu
> grzebać we wszystkim ale generalnie system pracuje bardzo stabilnie,
> poziom tłumaczeń jest znacznie lepszy niż w Warty-m.
[cut]

o, i to mnie przekonało. co prawda nie mam a64 (szkoda :)) ale troszkę
obawiałem się przechodzić na hoarego oczekując problemów różnej maści czy
czego tam jeszcze. jak widzę - problemów większych nie ma co cieszy. no i
bardzo dobrze :)

z innej beczki - niech no tylko nieco okrzepnę w robocie to z chęcią
dorzucę w miarę moich skromnych możliwości nieco swojego wolnego czasu na
rzecz ubuntu. jakieś tłumaczenia, może cosik innego... widzę, że rąk do
bracy brakuje więc może się przydam :)

sorry za webmaila. tutejsi admini politykę bezpieczeństwa rozumieją nieco
zbyt dosłownie - wycięte wszystko w pień :/

--
CoSTa/marsmellow
"everything is under control" - kasparov demo