Dlaczego wszyscy nosimy inne ubranie (by³o:WM-y (by³o: gnome, metacity; nautilus wlacza sie ponizej innych okien))

Emil Oppeln-Bronikowski e.bronikowski w tpnets.com
¦ro, 2 Mar 2005, 08:19:48 CST

On ¶ro, 2005-03-02 at 15:06 +0100, booster wrote:

>O tak, polecam jeszcze FluxBoxa i inne tego typu wynalazki, ktore ktos
>tworzy tylko dla tego, ze sie nudzi, a fajne sa tylko na skrinach.

 O, nie zgodze siê. Fluxa u¿ywa nasz admin w pracy i bardzo sobie
chwali. Ja te¿ u¿ywa³em przez jaki¶ czas. Nie widzê problemu.
http://www.opi.mnc.pl/winamp_on_linux.png

 Nie ma samochodów, które pasuj± ka¿demu, smaków lodów, które
zachwyca³yby ka¿de podniebienie. Uniwersalny gust nie istnieje. Ja lubiê
chodziæ w trampkach, inni tylko w kaloszach. Jeden dostaje oczopl±su od
KDE innemu cierpnie skóra na widok Fluxa.

 ¯ycie.

>Tego
>typu przedsiewziecia to chyba najwieksza pomylka jesli chodzi o linuxy -
>powstaje 10 wersji oprogramowania

 Wiêc najwiêksz± pomy³k± Linuksa by³oby jego istnienie w ogóle. W³a¶nie
mo¿liwo¶æ tworzenia oprogramowania na w³asn± mod³e jest potêg± tego
system. Kreatywno¶æ twórców. A to, ¿e ludzie nie potrafi± sobie poradziæ
z nadmiarem mo¿liwo¶ci, to nie wina twórców, a odbiorców.

>zadne nie robi tego jak trzeba.

 Ka¿de robi tak, jak ma robiæ wg. twórców.

>Wielka wierza babel...

 A w³a¶nie, ¿e nie. :-) Bo to, ¿e XFce nie jest Gnome, a które z koleji
nie jest KDE nie znaczy nic w obliczu Freedesktop. To, ¿e istnieje
Opera, Mozilla czy Konqueror te¿ nic nie znaczy w obliczu W3C. Linuksowe
rozwi±zania utylizuj± standardy, wiêc póki siê ich trzymaj± -- mo¿e byæ
miliar i siedem przegl±darek, bo jedni lubi± bez tabów, inni z tabami.
Ci Dillo a Ci Lynxa.

>PS. Z Ubuntu zrezygnowalem po tygodniu uzywania, bo to co mialo sie
>robic szybciej i latwiej niz pod slackiem robi sie wolniej i gorzej

 Czym udowadnaisz to, co napisa³em wcze¶niej. Ten sam kernel, inne
podej¶cia.

--
 Emil Oppen-Bronikowski, http://bronikowski.com
 http://TPnets.com | Complex Solution for Business