Powolna grafa

Maciej Rozmus maciejrozmus w poczta.onet.pl
Pon, 14 Lut 2005, 06:12:58 CST

Użytkownik booster napisał:

> Jak? :) Ja z apt-getem mam stycznosc dopiero od paru dni, wiec
> kompletnie nie wiem co z tym zrobic :)

  Niestety nie podam Ci dokładnego rozwiązania krok po kroku ale spróbuj
na stronie Ubuntu (albo Google) poszukać "break my Ubuntu" - wyskoczy
informacja o tym jak zainstalować między innymi nowego Firefoxa.

  A swoja droga jeśli nie jesteś linuxowym Guru to polecam instalowanie
programów Synapticem - okienka, klikanie i te sprawy ;-)

  Maciek