Powolna grafa

booster b005t3r w tlen.pl
Pon, 14 Lut 2005, 05:24:09 CST

>   Niestety nie podam Ci dokładnego rozwiązania krok po kroku ale spróbuj
> na stronie Ubuntu (albo Google) poszukać "break my Ubuntu" - wyskoczy
> informacja o tym jak zainstalować między innymi nowego Firefoxa.

Oks.

>   A swoja droga jeśli nie jesteś linuxowym Guru to polecam instalowanie
> programów Synapticem - okienka, klikanie i te sprawy ;-)

Heh, az takim betonem tez nie jestem :) Po prostu apt'a nigdy nie
uzywalem. W ogoel to w helpie widzialem opcje do sciagniecia zrodel i
zbudowania paczki - w ten sposob nie bedzie mi medzil z zaleznosciami i
zbuduje pakiet pod to co mam aktualnie w systemie?

--
"I've got cool waders on my both feet
  I can't jump so high, but I can step into deep shit"

Pozdrawiam
Lukasz Lazarecki

b005t3r w tlen.pl
b005t3r w teges.pl