Fellesaktiviteter rundt Ubuntu 9.10 lanseringen + FSCONSh

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Thu Sep 17 08:32:42 BST 2009

2009/9/17 Rubén Romero y Cordero <huayra at ubuntu.com>:
> [...]
> nordiske landene (Ubuntu Release Parties er jo fine arenaer for å få andre
> arrangementer i fokus være seg Ubuntu Open Week, Ubuntu Global Jams eller
> konferanser som FSCONS).
>
> 2. Planlegger og gjennomfører en aktivitet som kan "gjenkjennes" overalt i
> Norden (Posters, website buttons) som relateres med lanseringen av Karmic
> (jeg melder meg som første mann for å være med på dette)
>
> 3. Ser mulighetene til å ha en Ubuntu Nordic møte under FSCONS (13.-15.
> november i Gøteborg) og til og med se på muligheten for å være en

Ups... Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke har bemærket det før, men det er
samme weekend som ubuntu-dk afholder 9.10 release party. Selvom jeg
gerne ville så kommer jeg nok ikke til Gøteborg den weekend :(
Jeg ved dog ikke med de andre fra Danmark som har snakket om at tage med.

> 4. Planlegger en agenda for Ubuntu Nordic frem til Ubuntu 11.XX innenfor
> flere områder (hvordan få flere bidragere til ubuntu, eventer, marketing,
> best practices)

Det lyder som en rigtig god ide. Langsigtet planlægning har ikke
rigtig været vores styrke i ubuntu-dk. Udover at vi har været timeligt
sikre på at vi gerne ville afholde en release party hvert halve år, så
har vi ikke rigtig haft nogen langsigtet planlægning / strategi.