MItt navn er...

Lars Ljung lars at matholka.se
Mon Jan 26 22:15:59 GMT 2009

Rubén Romero y Cordero skrev:
> Hei alle sammen!
>
> Jeg er en del av Ubuntu Norge, jobber med marketing og eventer. Jeg er
> også kontakt person for Ubuntu Ecuador (er i ferd med å gi meg med
> det) og er, somo dere, en ubuntu-elsker.

Hej Rubén. Är du ifrån Ecuador? Jag var där i somras och tyckte att det
var ett helt underbart land med väldigt trevliga människor.  Jag skulle
gärna åka tillbaka dit någon gång.

Jag är en av två serveradministratörer på Ubuntu Sverige (den andre är
Andol). Eftersom planet.ubuntu-nordic.org ligger på samma server så tar
vi hand om den biten också.

Lars