MItt navn er...

Rubén Romero y Cordero huayra at ubuntu.com
Mon Jan 26 22:42:54 GMT 2009

Hei Lars,

2009/1/26 Lars Ljung <lars at matholka.se>:

> Hej Rubén. Är du ifrån Ecuador? Jag var där i somras och tyckte att det
> var ett helt underbart land med väldigt trevliga människor.  Jag skulle
> gärna åka tillbaka dit någon gång.

Ja, jeg er derfra. Jeg har vært i Sverige. Fint der også ;-)

> Jag är en av två serveradministratörer på Ubuntu Sverige (den andre är
> Andol). Eftersom planet.ubuntu-nordic.org ligger på samma server så tar
> vi hand om den biten också.

Takk for det! I Norge har jeg mulighet til å jobbe på ubuntu.no. Den
driftes riktignok av en annen (Robert G aka SlimG). Vi bruker ikke den
siden mye; dette skyldes mest at vi ikke tar oss tid til det enn noe
annet. Forumet er derimot veldig populær hos brukerne.

> Lars

Ser frem til å jobbe mer sammen, spesielt i hva angår et felles
merkedsføring opplegg for Ubuntu i hele norden. Det er viktig at vi
jobber i et felles front fordi da kan vi nå flere mennesker og
samtidig skape en "ubu-bevissthet" i alle våre land.

Mvh

Rubén R.
https://edge.launchpad.net/~huayra