[ubuntu-no] Kontakt/leder?

Rune Baggetun baggetun at gmail.com
Tor 22. Nov 2012 19:44:17 UTC

Etter å ha lese
https://wiki.ubuntu.com/NorwegianTeam/Aktiviteter/LoCo-organisering stemmer
eg for å ha eit styre.

Eit styre med 4 personar der dei i tillegg har ulike rolle (leiar,
presse/kontakt, web, ?) trur eg vil gjere ting lettara.

Eg vil ikkje stille som kandidat til styre (eller stå som ny
kontaktperson), men blir framleis med og tar eit tak når det trengs (td
opprydding av skrot på vevsider + anna arbeid).

mvh
Rune