[ubuntu-no] Kontakt/leder?

Roy Sigurd Karlsbakk roy at karlsbakk.net
Man 19. Nov 2012 19:27:33 UTC

On Fri, 2012-11-16 at 02:57 +0100, Jo-Erlend Schinstad wrote:
> Ubuntu Norge har ikke hatt en aktiv kontaktperson opp mot kjernen av
> Ubuntu på flere måneder. Det er uakseptabelt. Det innebærer for
> eksempel også at vi ikke har en pressekontakt, noe vi må ha for å få
> Ubuntu ut i mediene. Det er formelt jeg som har den rollen idag og jeg
> er villig til å gjenoppta den, men hvis det finnes noen som har mer
> lyst eller er mer egnet, så er dette tidspunktet å si fra på. Jeg er
> mer enn villig til å lære bort alt jeg vet, men du bør være villig til
> å sette av minst ti timer i uken.

Hei

Jeg var visst ikke medlem før nå, så jeg fikk denne videresendt. At det skal ta 10 timer i uka, minst, å være pressekontakt og tilsvarende for Ubuntu Norge, finner jeg noe vanskelig å svelge. Ubuntu Norge er jo ikke omtalt i mediene ukentlig, kanskje månedlig om vi er heldige. Blir det ikke da litt vel overdrevet å snakke om noe som tilsvarer drøyt en kvart stilling for dette vervet?

Vennlige hilsener

roy
--
Roy Sigurd Karlsbakk
(+47) 98013356
roy at karlsbakk.net
http://blogg.karlsbakk.net/
GPG Public key: http://karlsbakk.net/roysigurdkarlsbakk.pubkey.txt
--
I all pedagogikk er det essensielt at pensum presenteres intelligibelt. Det er et elementært imperativ for alle pedagoger å unngå eksessiv anvendelse av idiomer med xenotyp etymologi. I de fleste tilfeller eksisterer adekvate og relevante synonymer på norsk.