[ubuntu-no] Ubuntu 11.10 Release Party - Uke 41 eller 42?

Robert Grønning slimg at iggu.org
Tir 13. Sep 2011 14:08:07 UTC

 On Tue, 13 Sep 2011 16:00:54 +0200, Rubén Romero y Cordero
 <huayra at ubuntu.com> wrote:
> Hei,

> Nei, men uke 42 passer meg best. Det er uansett etter lansering av
> Ubuntu 11.10, så...

> Ikke jeg heller. Men listen virker definitivt ikke og jeg er ikke på
> FB. Kanskje vi burde koordinere aktivitetene så de som er på de
> forskjellige nettverkene kan gjøre sitt?
>
> Synes at istedenfor å legge til nye tjenester burde vi entenfikse
> eller fjerne de vi har. Og jeg tenker først og fremst på forsiden av
> ubuntu.no som gjør ikke noe annet enn å skremme brukere.
 Utvikling av ubuntu temaet til drupal ser ut til å ha stoppet.

 En løsning er å bruke et ikke-ubuntu drupal tema som ser bra ut. Det
 nåværende temaet er horribelt imo.

 En idé er å samle sammen de beste drupal temaene som folk synes passer,
 så får vi stemme på hvilket vi ønsker å bruke, så kan jeg slenge det
 inn.