[ubuntu-no] Ubuntu 11.10 Release Party - Uke 41 eller 42?

Rubén Romero y Cordero huayra at ubuntu.com
Tir 13. Sep 2011 14:00:54 UTC

Hei,

2011/9/12 Jo-Erlend Schinstad <joerlend.schinstad at gmail.com>:
> Ja, uke 41 eller 42 høres bra ut. Hadde du tenkt på noe spesielt, eller?

Nei, men uke 42 passer meg best. Det er uansett etter lansering av
Ubuntu 11.10, så...

> Denne Meetup-greia har jeg ikke noe forhold til overhodet, men det slår
> meg at vi kanskje må få Robert til å sette opp en CalDAV-tjener eller
> noe sånt, nå som vi har fått egen server. :)

Ikke jeg heller. Men listen virker definitivt ikke og jeg er ikke på
FB. Kanskje vi burde koordinere aktivitetene så de som er på de
forskjellige nettverkene kan gjøre sitt?

Synes at istedenfor å legge til nye tjenester burde vi entenfikse
eller fjerne de vi har. Og jeg tenker først og fremst på forsiden av
ubuntu.no som gjør ikke noe annet enn å skremme brukere.

Men dette, og mye mer, kan vi snakke om på møtet! :-)

> (Er så fint å lesse arbeid på andre sånn helt uanmeldt :)
>
> Jo-Erlend

Mvh,
-
Rubén R.