[ubuntu-no] Vil du være LoCoteam Contact?

Rubén Romero y Cordero huayra at ubuntu.com
Ons 24. Jun 2009 11:09:47 BST

2009/6/2 Karianne Fog Heen <ubuntu at simira.net>

> Jeg føler at tiden er inne for å overlate sverdet til noen andre. Jeg
> har vært LoCoteam contact for Ubuntu Norge i noen år nå, og har andre
> ting jeg vil bruke tiden på framover. I tillegg reiser jeg utenlands til
> høsten, så jeg vil ikke være bosatt i Norge på et års tid.
>
> Er det noen som føler seg kallet til å overta jobben?
> Det er ikke veldig mye jobb å være LoCo-contact.
>
> Det kan være greit å følge med på #ubuntu-locoteams på freenode, i
> tillegg til å følge opp på de norske epostlistene (det er ikke veldig
> mye trafikk).
> [...]

Hei Karianne og alle andre!

Da har ingen meldt sin interesse for dette på 3 uker... Den som tier
samtykker, så, er vi enige om at jeg skal bli den nye team-contact for
Ubuntu Norge og ta over jobben Karianne har utført alle disse årene?

Jeg har erfaring som grunnlegger og tidligere team-contact for Ubuntu
Ecuador. Jeg er også Ubuntu Member (siden september 2008) og har vært
involvert i vår community siden mai 2005. Ubuntu Norge sine aktiviteter har
jeg "offisielt" involvert meg for litt over 2 år siden og har stått for
organisasjonen av flere
arrangementer<https://wiki.ubuntu.com/NorwegianTeam/Arrangementer>på
vegne av vår lille team, bl.a. de tre siste release party aka UbuCon.

Vil du vite mer om meg kan du lese her <https://wiki.ubuntu.com/huayra> og
om du har ideer vår Ubuntu Norge eller vil kontakte meg kan du nå meg på
epost: huayra at ubuntu.com

R.
Et HTML-vedlegg ble skilt ut...