[ubuntu-no] Vil du være LoCoteam Contact?

Karianne Fog Heen ubuntu at simira.net
Tir 2. Jun 2009 21:17:52 BST

Jeg føler at tiden er inne for å overlate sverdet til noen andre. Jeg
har vært LoCoteam contact for Ubuntu Norge i noen år nå, og har andre
ting jeg vil bruke tiden på framover. I tillegg reiser jeg utenlands til
høsten, så jeg vil ikke være bosatt i Norge på et års tid.

Er det noen som føler seg kallet til å overta jobben?
Det er ikke veldig mye jobb å være LoCo-contact.

Det kan være greit å følge med på #ubuntu-locoteams på freenode, i
tillegg til å følge opp på de norske epostlistene (det er ikke veldig
mye trafikk).
Det kommer noe epost til team-contact med informasjon om aktiviteter i
Ubuntu, tilbud til LoCoteams som deltar på ting, og av og til får man
henvendelser fra folk som vil ha support og skal delegeres til
epostlister/forum/web. Du får også informasjon om konferanser og ting
det kan være aktuelt å delta på.

Team contact er i all hovedsak et bindeledd mellom alt som skjer i den
norske ubuntu-leiren. Du har ansvar for å bestille cd-er og
konferansepakker til konferanser og releaseparties, og være kontaktledd
mellom Ubuntu Norge og Ubuntu internasjonalt. Det er antageligvis også
mulig å få sponset reise til UDS (Ubuntu Development Summit), noe som
anbefales på det varmeste!

Noen tips:
https://wiki.ubuntu.com/LoCoTeamRunning
https://wiki.ubuntu.com/LoCoTeams

Ruben Romero har sagt seg villig til å ta over dersom ingen andre ønsker
det (https://wiki.ubuntu.com/Hubuntu).

mvh
Karianne