Ubuntu-NL Verzamelmail, Volume 140, Nummer 1

Milton miltonliekwie op zonnet.nl
Vr Jul 8 08:51:52 UTC 2016

Hoe installeer ik xbacklight in 16.04 64-bit?
Als ik in een terminal sudo apt-get install xbacklight uitvoer komt de
melding om --fix-missing te gebruiken maar het lukt dan ook niet om
xbacklight te verkrijgen.
Milton