Ubuntu-NL Verzamelmail, Volume 140, Nummer 1

Medard medard43 op gmail.com
Do Jul 7 14:38:32 UTC 2016

Beste Milton,

Hetzelfde probleem op mijn laptop heb ik kunnen oplossen met "*xbacklight*".

Op de onderstaande Link vindt ge aan de rechterkant een beschrijving
"*Helderheid: gebruik xbacklight**". *Het kan worden ingesteld met een
waarde tussen 0 en 100 naargelang de gewenste helderheid.

Vriendelijke groet,
Medard
*

*