vergroting in Trusty

Bart Ribbers bart.ribbers op gmail.com
Do mei 8 09:14:36 UTC 2014

Hoi Milton,

Sorry, ik was wat onduidelijk, na een reload heb ik de screen reader
werkend gekregen. Deze weigerde eerst bij mij te activeren.
Over de toetsencombinatie: ik zou het gewoon proberen. Je kunt het
altijd weer terug veranderen als je wilt. Alt is misschien ook een goede.

--
Met vriendelijke groet,
Bart Ribbers