vergroting in Trusty

Milton miltonliekwie op zonnet.nl
Do mei 8 09:11:17 UTC 2014

Hoi Bart,
Grote letters in Universal Access is voor de doelgroep onvoldoende
vandaar het proberen met de magnifier. Begrijp ik dat je na een re-load
de magnifier wel werkend heb gekregen? De screen reader doet het prima
want daar werk ik zelf al mee.
Misschien is het goed om in plaats van de Super- de Control-toets te
gebruiken? De Super-toets wordt namelijk al standaard in veel
sneltoetscombinaties gebruikt in Unity.
Milton