vergroting in Trusty

Milton miltonliekwie op zonnet.nl
Do mei 8 07:11:49 UTC 2014

Hoi allen,
Aangezien ik op het Ubuntu Accessibility forum geen reactie krijg en ik
niet verder kwam met een zoekopdracht "magnifier in Ubuntu 14.04"wil ik
jullie hulp vragen voor het volgende:
Voor een aantal mensen die graag met Ubuntu willen werken mits
vergroting mogelijk is probeer ik deze in te stellen, helaas zonder
resultaat. In Systeeminstellingen > Toetsenbord > tabblad Sneltoetsen
zie ik onder Universele Toegang dat er sneltoetsen in te stellen zijn.
Ik probeerde:
Shift_Super_M voor in en uitschakelen vergroting;
Shift_Super_pijl-omhoog voor vergroten;
Shift_Super_pijl-omlaag voor verkleinen.
Alvast bedankt.
Milton