kan niet upgraden van 12.04 naar 14.04

Jaap Woldringh jjhwoldringh op ziggo.nl
Ma mei 5 07:41:39 UTC 2014

' Y P ' schreef op zo 04-05-2014 om 18:03 [+0200]:
> Hoi,
>
> Op AskUbuntu.com wordt hetzelfde probleem (ongeveer toch) omschreven;
> ik wil op een EEE van de vorige LTS naar de laatste LTS:
>
> nadat ik eerst de vorige helemaal geupgrade heb en de dist-upgrade ook nog
> toegepast, kan ik geen do-release-upgrade toepassen, het zegt me dat er geen
> nieuwe versie beschikbaar is;
> raar want als ik do-release-upgrade -d probeer, dan wil hij niet omdat ik op
> die EEE machine per ssh ben ingelogd.
> O ja, dit allemaal als sudo su uitgevoerd he!

> [...]

Hallo Y P,

Ik weet het antwoord ook niet, het is toch niet zo dat je al doende
14.04 al hebt geïnstalleerd?

Maar één ding meen ik wel te weten, en daarom toch een antwoord: je kunt
rechtstreeks van de ene LTS-versie naar de volgende LTS-versie upgraden.
Dus géén tussenstapjes.

Maar of dat kan vanaf een andere computer?

Jaap