foutmelding, synaptic

Milton miltonliekwie op zonnet.nl
Zo Okt 13 17:56:24 UTC 2013

Hoi,
Ik vond het volgende op internet:

apport uitzetten om te voorkomen dat er bij foutmeldingen een
dialoogvenster verschijnt die voor ontwikkelaars is bestemd:
     Open een terminalvenster.
     Voer het commando gksu gedit /etc/default/apport uit. Er wordt nu
een teksteditor-venster geopend.
     Wijzig in het teksteditor-venster de regel enabled=1 naar enabled=0.
     Sla de wijziging op en sluit het teksteditor-venster.
Milton