MythTv Ubuntu resoltie aanpassen

John Lannotte ubuntusteunpuntkerkrade op xs4all.nl
Ma Sep 13 15:33:35 UTC 2010

Op maandag 13-09-2010 om 14:12 uur [tijdzone +0000], schreef Rob
Adelaar:
> Hallo,
>
> Ik heb nu MythTV op mijn Fujitsu Plasma scherm draaien.
>
> Mijn broer heeft dit als Linux based home entertainment gebouwd.
>
> Deze plasma is ca. 8 jaar oud en heeft een resoltie van 720 x .....?
>
> Ik wil nu een Samsung Plasma 50inch (res. 1080 x ..../Full HD) kopen.
>
> Hoe kan ik de resolutie instelling aanpassen?
>
> Hoor graag van jullie en hou in het achterhoofd dat ik geen ervaring
> heb met Linux.
>
> groet,
>
> Rob

Hallo Rob

Normaal zal hij de tv herkennen, en zelf de resolutie aanpassen.

Als ik mijn pc aan de tv koppel i.v.m. HDMI kabel dan herkent hij zelf
de tv en resolutie.
Ik hoef niks aan te passen.

Zou dit door het een of het ander toch gebeuren kun je altijd contact
met me opnemen en ik help je er wel door heen.
--
MVG
John Lannotte

Ubuntu steunpunt Kerkrade