Thunderbird weigert bepaalde serverinstellingen

Jeroen Hendrickx jeroen.hendrickx op telenet.be
Ma Sep 13 19:08:28 UTC 2010

Beste leden,

Zopas heb ik een Ubuntu 10.4 op mijn systeem gezet, beetje laat maar ok.
De Thunderbird die standaard installeert vanuit de repositories (de
3.0.7) weigert gewoon een aantal basis serverinstellingen.

Bv
Automatisch checken voor e-mail on start up
Automatisch berichten van de server downloaden
Automatisch controleren op nieuwe berichten om de zoveel minuten

Dit zijn gewoon de basistoestandjes onder edit / account settings en
daar server instellingen, die we waarschijnlijk allemaal al wel eens
hebben aangepast.

Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
Zo op het internet kom ik mijn probleem niet onmiddellijk tegen.

Groetjes

Jeroen