XP via VirtualBox

Han Bronsveld jbronsveld op kpnmail.nl
Vr Feb 26 22:30:04 GMT 2010

> Op vrijdag 26-02-2010 om 21:26 uur [tijdzone +0100], schreef Han
> Bronsveld:

> Als het niet met een installatie cd werkt zal het n.m.m. ook niet met
> een .ovf bestand werken. Als je het op de manier moet doen zoals jij het
> doet ben je in feite aan het rommelen.

Helemaal waar maar ik was zonder dat rommelen niet eens toegekomen aan
het lezen van de CD. Voordat daadwerkelijk iets gedaan is zat de juiste
CD er weer in.
> Is de cd die je gebruikt een originele installatie cd of een sp2 cd.
> Normaal gesproken gebruik je een originele installatie cd en komen die
> service packen daarna via het net vanzelf binnen.
Klopt maar ik heb ooit een CD met SP2 gekregen (=gekocht via een school).
>  En een mix van win98
> en winxp gaat n.m.m. nooit werken.
> Als er al iets op je hd staat moet je dat eerst deleten via het Machine
> menu van VirtualBox of de map .VirtualBox in je persoonlijke map
> weghalen voordat je met een nieuwe installatie begint.

Dat zal ik doen als ik weer een mogelijkheid zie om het opnieuw te
proberen. Bedankt voor je reacties.