converteerprogje voor .mov?

Milton miltonliekwie op zonnet.nl
Do Feb 18 08:24:40 GMT 2010

Jan,
Sorry, ik dacht dat ik op ALLEN BEANTWOORDEN had geklikt. Maar het progje
heb ik al lang binnen: advies van Jrl 14 feb. ffmpeg.
Milton
----- Original Message -----
From: "Jan Claeys" <ubuntu op janc.be>
To: <ubuntu-nl op lists.ubuntu.com>
Sent: Thursday, February 18, 2010 2:11 AM
Subject: Re: converteerprogje voor .mov?

Milton, kan je aub naar de mailing list antwoorden i.p.v. naar mij
persoonlijk?  Dat maakt het wat makkelijker om te helpen.

Milton schreef:
> Ik werk met Orca (schermlezer) en VLC is niet volledig toegankelijk:
> die bewuste optie is niet zichtbaar voor Orca.

Hm, VLC is tegenwoordig Qt zeker?

GNOME/Gtk gebruikt ATK & AT-SPI en zo, maar ik heb geen idee hoe dat
werkt in Qt... (of je bijvoorbeeld extra pakketten moet installeren om
dat te laten werken).  Misschien weet "Y P" dat?

--
Jan Claeys