wusb100 wifi dongel

Peter Klaassen peterklaassen op quicknet.nl
Ma Feb 1 15:34:28 UTC 2010

Klopt het dat deze usb dongel altijd te zien moet zijn met lsusb?

Ik heb hem namelijk geheel volgens de readme van ralink de driver gecompileerd
en geïnstalleerd. Maar hij werkt niet en voor en na de installatie wordt hij
ook niet gezien met lsusb.

Ook getracht met Virtual Box XP hem via de cd te installeren, maar ook daar
krijg ik een melding dat de stick niet gevonden wordt.

Andere usb apparaten zijn wel te zien via de diverse usb ingangen die ik heb
getest.

Dus stuk, zou ik denken? Of zie ik iets over het hoofd.

--
Peter
Registered Linux user # 458207