Onderwerp : Synaptic

Auteur : Niels Egberts
E-mail : niels.egberts op gmail.com
Datum : Za Okt 31 12:49:47 GMT 2009

2009/10/31 alain <northseadiving op telenet.be>:
> Maar ik wil in Synaptic VLC installeren....dit gaat niet ?
>
> Wanneer ik herladen  kies " pakket informatie downloaden " dan blijft
> hij vast op de helft.
> Dan krijg je de melding kon geen verbinding maken met arschief...

Wie weet heeft je archief problemen ofzo. Je kunt even wachten of ze
het misschien zelf verhelpen, of je kunt even een andere mirror
proberen. Dat kan je bij systeem->beheer->softwarebronnen. Daar kan je
een andere (bijvoorbeeld Nederlandse) server proberen. Dan je
pakkettenlijst even herladen en opnieuw proberen.

Niels.