Video kaart probleem

Marc Coevoet sintsixtus op gmail.com
Za Okt 10 07:54:23 UTC 2009

Floris schreef:
> Beste mensen,
>
> ik heb een oude computer gekregen om "even" na te kijken
> wat er mis mee is, maar helaas kom ik er zelf niet uit. Hopelijk
> dat één van jullie mij op het goede spoor kan zetten.
>
> Wat is het probleem?
> Op http://jkfloris.demon.nl/error.jpg staat een screen shot en
> ik verwacht dat het beeld meer dan genoeg zegt.
>
> Wat heb ik al geprobeerd?
> - De videokaart vervangen. Zowel een AGP als een PCI kaart
> geprobeerd.
> - Verschillende DDR geheugen modules.
> [...]

Ik heb dat al geizien:  een component op de kaart is defect, bvb een
condensator ...

Niks aan te doen, een andere kaart zoeken, ...

Ik raap er soms op op containerparken ...

Waarom gebeurt het met andere videokaarten ook??

Marc

--
Shortwave transmissions in English, Francais, Deutsch, Suid-Afrikaans, Urdu, Cantonese, Greek, Spanish, Portuguese, ...
http://users.fulladsl.be/spb13810/radio/swlist/