krijg linksys WUSB54GC niet werkend

Arie de Jonge arie.de.jonge op gmail.com
Ma Nov 9 18:20:19 UTC 2009

Marc Coevoet wrote:
> Nu heb ik zelf een eeebuntu computer waar je na upograde een hoop rommel
> krijgt, en dus over naar de gewone ubuntu, als ze zo verder gaan doen...
> (met distro's die beperkt zijn tot eeepc raak je dus niet goed weg op
> een Mobii, Point of View mini).
>

> Marc

eeebuntu is tegenwoordig niet alleen geschikt voor de eeepc maar ook
andere netbooks.

ik weet niet welke zooi jij bedoeld, maar ik heb eeebuntu 3.0 base op
mijn netbook en daar zit beslist geen overbodige zooi in, itt Ubuntu

Arie

--
desktop     : Ubuntu 8.04.3 LTS
laptop      : Debian testing