installatie v. 9.10

Dieter DiiN op tele2.nl
Wo Nov 4 20:49:49 UTC 2009

Op woensdag 04-11-2009 om 12:55 uur [tijdzone +0100], schreef Gerard van
der Meulen:

> Al enkele jaren gebruik ik dit geweldige os, waarvoor bij deze mijn
> complimenten aan de makers.

Ik gebruik het nog niet zo lang, maar ik ben het er helemaal mee eens.

> Alleen ...... v. 9.10 verschijnt niet in het bootmenu.
> Bij nadere analyse blijkt die nieuwe partitie niet gemount te zijn ??

Met Systeem, Beheer, Gparted kun je de toestand van de hd zien en ook
veranderen. Maar doe het voorzichtig...:-).
En misschien Start-up-manager installeren.

Groet, Dieter.