Foutje nu is het beeld zwart

Kees Verhagen kever op kevercat.nl
Di Mrt 3 14:40:10 UTC 2009

Hallo,

Omdat ik na een upgrade c.q. update van 8.04 naar 8.10 en wat andere updates
ineens zwarte tooltips kreeg en dit op den duur toch wat irritant werd heb
ik eens wat rond gezocht. Toevallig eigenlijk met het de-installeren van wat
oude kernels (versie .10 en .11) vond ik een nieuwe driver van Nvidia versie
180. In de hoop dat deze mij van de zwarte tooltips kon afhelpen heb ik deze
geïnstalleerd maar hierdoor werd versie 177 wel gede-installeerd. Alles leek
allemaal goed te zijn maar na het opnieuw opstarten en het inloggen wordt
het beeld zwart en zal ik nog wel een hele hoop kunnen doen maar het beeld
is helemaal zwart. Heeft iemand enig idee hoe ik weer terug kan gaan naar de
versie 177, zonder nieuwe installatie??

Met vriendelijke groet

Kees Verhagen

P Bespaar papier - Is het noodzakelijk om deze e-mail te printen?