Onderwerp : Server of desktop package?

Auteur : Jan Claeys
E-mail : ubuntu op janc.be
Datum : Za Jul 25 18:32:01 BST 2009

Op zaterdag 25-07-2009 om 18:08 uur [tijdzone +0200], schreef Paul van
der Vlis:
> Bij de LTS-versies van Ubuntu heb je onderscheid tussen server-packages
> en desktop-packages. Op server-packages zit 5 jaar security support, en
> op desktop-packages 3 jaar.
>
> Maar hoe kan ik zien of een package een server of een desktop package is?

Ik zou zeggen: alles wat je normaal op een server draait en in "main"
zit is een officieel ondersteund server-pakket (en ik ga er van uit dat
server-pakketten in "universe" die gebruikt worden door hun betalende
klanten ook wel support zullen blijven krijgen).

--
Jan Claeys